" F l o w e r "

iRyna

Hai Welcome Here


" I would rather wear flowers in my hair than diamonds around my neck "

Liya.Nabila.Fienaz.Mira. Bahirah.Lynn.Wan. Ainul.Suhaila ♥





Trial yo ~}
Selasa, 30 Julai 2013 | 1:35 PG | 0Comment


Teens Life ✿, about the exam, LOL, not true at all.

Hello and Assalamualaikum to all readers yaw 

Seriously dah lama gila tk update blog . hahah k. busy siaaa . tk de msa nk bkk . haha k . ignore :b now tgh trial PMR yoo ~ erm ni dh hari kedua exm . alhamdulilah boleh jwb . hiksxx . berkat stdy mybe >< ha ha ha. tk sabar k nak hbs exm ni . nak raya -.- haha.k. kelam bakhang. tk sbr nk raya ke cane? err tahh ~ jnji freedom gila habs ;D but real exam pmr is waiting -.- ugh its was like !@#$%^* really strees ok..... really hope cpt hbs exm ni . aaaaaa , aftr the end all exam i was like crzy girl mybe? hiksxx , and fckng really freedom yo ~ bila result nk keluar nati hbss hlng smua freedom bagai . hahahh sakai mch :p tpi mntk lah result yg keluar nti can proud my parents ;) realy hope . Amin :'> pray for me :B puasa nk habs dahh , so raya pulak akan menjelma so arina nak mntak maaf kalau arina ade trksr bhasa ya? to all my friends pls forgive my mistake kay ;> and me love them   ' friendship never ends' so now i want gtg yo . 


SELAMAT HARI RAYA